ایران زمین

درباره ایران و فرهنگ ایرانی

ایران زمین

درباره ایران و فرهنگ ایرانی

کادو تولد دختر

116 ایده جذاب کادو توبد برای دختر - ما نمیدونیم که دختر شما الان چند ساله هست که شما تصمیم دارید که برای اون یه کادوی زیبا خریداری کنید. اگر که نزدیک است و می خواهید برای دخترتان یه کادوی جدید و خوشمزه بخرید که صددرصد سورپرایز بشه، حتما باید به دنبال یک هدیه ای باشید که تا حالا از اون نداشته

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد دختر

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد دختر چه می باشد؟

حتما به تولد دختر خانمتون توجه کنید. روحیه دخترانه به محبت های خاصی شبیه به نوازش و کادو گرفتن نیاز دارد و این موضوع را همیشه در اولویت خود قرار دهید.

هدایای سازمانی

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

خرید کادوی تولد برای دختر

خرید کادوی تولد برای دختر، به موارد زیادی بستگی داره. یکی از این موارد سن دختر هست که از نوزادی می توان در نظر گرفت و تا قبل از ازدواج تقریبا با سلیقه های متفاوتی روبرو هستیم.

دختر خانم ها تا وقتی که ازدواج نکرده اند، بیشتر به کادوهای فانتزی و کادوهایی که رنگ و لعاب داشته باشد توجه می کنند. در این دوران آنها کمتر به ارزش کادو توجه دارند و بیشتر دوست دارند که وسیله ای باشد که بتوانند در بین دوستان و آشنایان بیشتر خود را نمایش دهند. در این سن و سال آنها بیشتر دوست دارند که توسط خانواده خود دیده شوند و کادویی که برای آنها انتخاب می شود، حس های متفاوتی را به آنها تلقین می کند. یک کادو می تواند به آنها بگوبد که بزرگ شده و یک کادو حس تکامل را به آنها می دهد.

از اون جایی که دخترای کشورمون بسیار خوش سلیقه هستن ما مردا در انتخاب یه کادوی تولد دخترانه شیک کلی میگردیم تا بتونیم یه کادو تولد خاص پیدا کنیم تا اونارو خوش حال کنیم. اکثر ماها میدونیم که خانم ها و دختر خانم ها همیشه از هدیه گرفتن طلا لذت میبرن اما ما که نمیتونیم تمام مناسبت های سال رو طلا بگیریم چون هم گرونه و هم تکراری. به نظر ما این پازل های فانتری هم قیمت مناسبی دارن، هم جذابن و هم اینکه قدیمی نمیشن و یه هدیه تولد شیک و خاص برای دختر خانما به حساب میاد.

 

ایده های جذاب برای خرید کادو تولد برای دوست دختر

ما فقط در این قسمت می خواهیم چندتا ایده برای خرید به شما بدهیم

1- کیف لوازم آرایش: اره میدونیم که خیلی از دختر خانم ها دارای لوازم آرایش هستند. پس مطمئن باشید که به کیف لوازم آرایش خیلی احتیاج دارند.

2- خیلی ها میگند برای دختر طلا بخیرم. این ایده خیلی خوبیه ولی الان با این قیمت های بالای طلا یکمی مشکل شده. پس چیکار کنیم؟ از اکسسوری های ارزون قیمت استفاده کنید. مثلا یه گل سر با روکش طلا، یا دستند با روکش طلا

3- بدلیجات: در قسمت قبل که گفتیم که طلا گرون شده. خب یه راهکار خرید بدلیجاتی هست که دقیقا شبیه به طلا هستند. مطمئن باشید دخترخانم ها از این وسایل تزئینی خیلی خوششون میاد

4- گل رز ماندگار: یسری گل رز هست که درون جعبه هایی نگهداری می شوند که از بین نمی روند. آنها هم گزینه های بسیار مناسبی هستند.

5- دستبند و گردنبند اسم: این مدل دستبندها و گردنبندها انواع جنس های مختلف را دارا می باشند. طلا، نقره، استیل و … که یه هدیه خوب و مناسب است.

6- پازل چوبی با عکس دلخواه: کادوی پازل فانتزی به عنوان یک کادو، برای تمامی این سنین می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اگر این کادو را برای سن های کم خریداری کنید به عنوان وسیله ای برای بازی مورد استفاده قرار می گیرد. برای دختران با سنین بالا این پازل فانتزی می تواند به عنوان یه سورپرایز در نظر گرفته می شود که دختران با سلیقه آن را همیشه در کنار خود قرار می دهند.

پازل چوبی 500 تکه – پازل چوبی 1000 تکه – پازل چوبی 2000 تکه – پازل چوبی 200 تکه – پازل چوبی با جعبه

اگر همیشه به قیمت توجه کردید، یکی از مواردی مناسبی که میتونین برای کادوی همیشه مناسب باشه، شکلات طرح اسمی هست که اسم هر کسی را که می خواین روی اون چاپ کنید. از لحاظ قیمت بسیار مناسبه برایتون. نکته اینه که شما همیشه و هر سال میتونین این شکلات را به عنوان کادو بدید و هیچوقت از اون خسته نمیشین. شما می تونین آرم و لوگوی شرکت یا سازمان شما را بر روی شکلات درج نموده و به تعداد دلخواه شما آماده کنین تا شما بتوانید با شکلات های مخصوص و سفارشی، از میهمانان و مخاطبین خود پذیرایی نمایید. همچنین در صورت درخواست شما ، امکان ارایه بسته بندی و جعبه های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی امکان پذیر می باشد .

کادوی تولد دختر برای نامزد

برید توی سایت کادوساز. اونجا کلی کادوی خاص داریم. حالا یه نکته می خوام بهتون بگم. این نکته بیشتر به درد آقا دامادهایی می خوره که تازه نامزد کردند و همسرشون جوان هست و می خوان یه کادوی خاص بهش بدند. مطمئن باشید با این شکلات طرح اسمی دیکه همیشه در قلب همسرتون خواهید موند. 

116 ایده ناب تولد دختر

این سوالی هست که تقریبا هر کسی که می خواد برای دختر خانمی یه هدیه بخره از خودش میپرسه. دلیل این سوال هم اینه که دخترها روحیه های بسیار حساسی دارند و مهمتر اینکه دخترها سلیقه های خاصی دارند که هر پدر و مادری را گیج میکنه.

همیشه به ما پیام می دهند که چطور میتونند دختر خودشون را سورپرایز کنند؟ ببینید هر انسانی سلیقه ای داره. مخصوصا دختر خانم ها که بسیار متفاوت دنیای اطرافشون را نگاه می کنند. شما باید به سلیقه ی دخترتون کاملا آگاه باشید و بدونید که چه چیزهایی اونها را خوشحال میکنه. بعد بر اساس همین احساس هدیه مورد نظر خودتون را انتخاب کنید و از طریق اینترنت بهشون سفارش بدید.

بهترین هدیه تولد دوست دختر همیشه طلا یا بدلیجات نیست! خیلی از دختر خانم ها و خانم ها اگر مدام طلا هدیه بگیرن بعد از مدتی براشون خسته کننده میشه و از طرف دیگه با توجه به افزایش روز افزون قیمت طلا خرید آن دیگه قابل توجیه نیست. پس چه کنیم؟ ببینین ما بهترین هدیه تولد دوست دختر، خرید این قاب رو پیشنهاد میکنیم و بی شک یه هدیه جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

برای خرید یه هدیه تولد خوب برای دوست دخترتون، باید موارد خیلی زیادی را در نظر داشته باشید. یکی از موارد قیمت هست که خیلی براتون اهمیت داره. یعنی باید دنبال یه هدیه ای باشید که در عین حال که خیلی خاص و زیبا باشه، قیمت مناسبی هم داشته باشه. این امر به شما کمک میکنه که سلیقه خودتون را به دوستانتون نشون بدید و با این کار خیلی جنتلمن جلوه کنید.

دریافت هدیه معنی دار برای دوست دختر خود نیازی به ساعت ها تحقیق اینترنتی از طرف شما ندارد. گزارشگران و سردبیران تیم هر روز را برای پوشش آخرین جدیدترین ، بهترین و در کل بهترین کالاهایی که می توانید بخرید ، سپری می کنند و ما لیستی از هدایای متفکرانه را برای دوست دختر شما تهیه می کنیم. هنوز به دنبال هدیه هستید؟ راهنماهای هدیه بیشتری را که براساس علاقه ، بودجه و شخص تقسیم شده اند ، در اینجا پیدا کنید.

شانس شما این است که می خواهید چیز شگفت انگیزی به آنها بدهید - دامنه قیمت شما هرچه باشد. تمام آنچه که بیشتر ما نیاز داریم کمی جهت گیری و چند گزینه عالی برای انتخاب است ، بنابراین در زیر لیستی از ایده های مورد علاقه هدیه خود را برای کمک به شما راهنمایی می کنیم

1- بالبینگ

2- تابلو فرش چهره

3- چاپ شکلات

4- تابلو سه بعدی

5- چاپ روی قاب گوشی

6- ست اداری

7- باکس گل

8- طراحی چهره

9- ساعت مچی

ساعت مچی یکی از کادوهایی هست که هر کسی از دوران کودکی خود به آن علاقه مند بوده است و حتی با خودکار نقش آن را بر روی دست خود می کشیده. برای دختر خانم ها هم بر اساس سنی که دارند، می توانید با طرح های بسیار زیبا و خاص در سنین مختلف تهیه کنید

10- دوربین عکاسی

علاقه به دوربین عکاسی در دختر خانم ها از سن 12 سالگی بیشتر خود را نشان می دهد. در جایی که دوست دارند که تمام مواردی را که حضور دارند به صورت تصویری برای خود ثبت و ضبط کنند.

3- کوسن با چاپ عکس 

یکی دیگر از موارد زیبا کوسن هایی هست که یا چاپ عکس بر روی آنها، به اتاق دخترانتان زیبایی خاصی می دهید. می توان گفت که این کادو برای همه سن های دخترها مناسب هست

11- اسپری خوش بو کننده 

لوازم آرایشی در زندگی دخترها نقش مهمی دارد. در زمان کودکی با وسایل ساده مشغول به بازی می شوند ولی در بزگسالی با این لوازم زندگی می کنند. اسپری خوش بو کننده یکی از موارد بسیار مهم در فعالیت های روزمره هست که بسیار عالی می باشد

12- رژ لب

یکی از لوازم آرایشی های بسیار پر طرفدار می باشد

13- لوازم برقی مثل بیگودی، سشوار و اتوی مو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد